גמ"חים שמקיפים אתכם בכל מעגל החיים

מערכת שורש  כז אדר ב, תשפב  3/30/2022

רשימה חשובה של דברים שתוכלו לקבל בגמ"ח... כן, אפילו פרחים
.......................

גמ

הציבור החרדי אמון על גמילות חסדים. יד רוחצת יד זו לא קלישאה בקרב הציבור החרדי. כי שם גדלים על המושג של עולם חסד ייבנה. כל אחד מחפש רק להיטיב עם זולתו ולעשות לו טוב. זו הסיבה שיש כל כך הרבה גמח"ים בציבור החרדי שזה משהו בהחלט לא מוכר בציבור הכללי שלא לדבר על העולם הגדול והגויי.

גמ"ח – גמילות חסדים
אין סיכוי להכניס ביריעה קצרה שכזו את כל הגמחים ואת כל מה שיש בציבור החרדי. כי יש היום מענה כמעט לכל דבר שאתם צריכים אך לא יכולים ללכת לקנות. אם זה בגלל שהחנויות סגורות ואם זה בגלל שאין לכם חנות קרובה לבי. זה גם יוכל להיות הלוואה של מוצרים שאתם לא רוצים לקנות אלא מחפשים ללוות ולהשיב אחר כך. כמו למשל מכשיר אדים, כרית לברית, שמלה לאירוע וכן הלאה.

ניתן לכם כאן כמה וכמה דוגמאות למוצרים שתוכלו לשאול בגמח"ים וכמובן להחזיר אחר כך. כך שבהחלט – עולם חסד -ייבנה!

מוצרי תינוקות –
נתקעתם בלי מוצץ לתינוק? אתם מתארחים ושכחתם את המטרנה בבית? יש גמח מיוחד לכל צורכי התינוקות. תוכלו להגיע לגמח גם באמצע הלילה כאשר מחוץ לדלת של המשפחה המנהלת את הגמח תוכלו לקחת כל מה שאתם צריכים. אל דאגה, סומכים עליכם בלב שקט שתחזירו את כל מה שלקחתם. ואין מצלמות שבודקות מי היה, מה לקח ואולי כבר בכלל החזיר.

תרופות –
זקןקים לתרופה מסוימת והחנויות כבר סגורות? חייבים משחה נחוצה לטיפול מידי ודחוף בכוויה? יש את הגמחים לתרופות. כמעט בכל שכונה חרדית יש גמח כזה לתרופות שם ידעו גם להמליץ לכם על התרופה הנכונה לכל סיטואציה. כשתגיעו לרופא תוכלו לקבל מרשם לתרופה ולהחזיר כמובן לגמח התרופות.

מוצרים לחתונות –
רוצים לשמח כלה בחתונה ורוצים אביזרים מיוחדים? גם לזה יש גמח מיוחד. גמח עם שערים לכלה היוצאת מחדר הייחוד, גמח למטרייה מיוחדת ומרשימה לכלה, גמח לסלסילה מיוחדת אשר אותה תמלאו בממתקים והכלה תפזר אותם במהלך הריקודים ובקיצור כל מה שצריך לחתונה שם רוצים להוסיף עניין, צבע והרבה שמחת כלה.

מוצרים לברית –
לקראת ברית מילה אתם צריכים כרית לברית, אתם צריכים בגד לתינוק, אתם צריכים עוד כמה אביזרים שאולי נוח יותר להביא מהגמח. את כל הרשימה המסודרת תוכלו ללוות בגמח ולא יהיה עליכם לאסוף את המוצרים השונים מהבית, מהחנויות או כל מקום אחר.

מוצרים לשבת –
קורה לא פעם שאנשים מגיעים מאילוץ בשעה מאוחרת מאוד ביום שישי ואין להם זמן להכין את צורכי השבת. גם לזה יש מענה. החל מיין לקידוש, חלות, מוצרים מבושלים וכלה אפילו בסט פרחים לשבת... זאת כדי שהשבת שלכם תהיה מושלמת גם אם לא היה לכם זמן להכין אותה.